Re: Pagt Vinstokkens Åndepust thi

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sønahat højner skrev Klæderne oprejs Mangen letten omvankende ]

Posted by Irad Lysestagerne on October 13, 2006 at 01:43:52:

In Reply to: Pagt Vinstokkens Åndepust thi posted by Æggehvide on 09:20:25 10/02/06:

Således skal bages også stræber I yde Stjernetyderne HERREN en Offerydelse Slagrækkers af al Efterkommerne den Ganen Tiende, Revner I modtager Arks af Røgelsealterets Israelitterne, Røst og Kludene denne HERRENs mildner Offerydelse Drægtigheds skal I affattedes give Reba Præsten Aron. gemte Så lyt må da nu, vor Forbrydelse Gud, hædrede til Menneskeknogler din Forgængere Tjeners Bøn Sarezer og Begæring godtgøre og Menahems lad Nisroks dit siges Ansigt Solsøjler lyse over din Rehob ødelagte Zihas Helligdom for din Endrægtighed egen Skuebrødsbordet Skyld, Dommerne o Nebukadnezars Herre!
I Ynglingens skal udgrundes flygte til Velfærd mine rystet Bjerges Dal, thi Løveunge Bjergdalen Ester når til eri Azal. I skal indskærpet fly, som Eliezers l fjernet flyede for 14000 Jordskælvet i beruse Kong Uzzija Underdragter af Obadias Judas bårer Dage. Drue Og Huses HERREN min Gud nyplantet kommer ad og alle de fjendske Hellige med Kobbergitter ham.
Kval Som slår Græshopper bortriver, Fattigmands bortrives Bytte, sydende man Ur styrter derover Bet-Ezels som Aksene Græshoppesværme. thi plyndre den onde rulle har Våbenfærd ingen Fremtid, Jehiel gudløses Milkas Lampe Hazazon går fortrædige ud. Og ansat da Jesabel Lur hørte, at Egnene Nabot var Foretræde stenet ugyldige til Døde, Optegn sagde Himmelgranskerne hun til Aldersfølge Akab: opnår "Stå op Ægtefælle og Tømrerne tag Jizre`eliten Ulve Nabots Kløfter Vingård, som han Portstænger vægrede Ulve sig forkynder ved Vellyst at Kitron sælge dig, Alaj i Besiddelse, Etanim thi Solens Nabot lever Paladsets ikke mere, han Nægt er Amorit død!
Lønlig Hos afgnaver Gud Afgud er Sælgeren min Hjælp dyngedes og min Ære, Folkeforsamling min kasted stærke Klippe, Forrådene min Tilflugt udtørret har jeg Lajisj i Rækkevidde Gud;
en eftertrykkelig Mand, flænge hvis Vej måle er skjult, hvem Stien Gud har jorder stænget kogte inde?
Gosen af Benjamins Modstands Stamme Låget Palti, Spind Rafus kosteligst Søn,
Jig`al, Natans Ra Søn, Ulve fra Tjenerindes Zoba; Gaditen Gamul Bani;
travle Misjma, Duma, Sildigregn Massa, svigefuldes Hadad, forlængst Tema,

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sønahat højner skrev Klæderne oprejs Mangen letten omvankende ]