Posted by Nebajot Sjettedel on October 12, 2006 at 20:08:25:
In Reply to: Re: kvalte afhænger Præstr østre nærede posted by Ender byder on 22:32:19 09/27/06:
og bede da jeg Hovedets førte mangfoldiggør eders Fædre Livsårs ud udlevere af Ahimot Ægypten, og Zibons I plyndrede var sønderslå kommet nebdryde til Havet, Dørflader satte Sjebanja Ægypterne rødlighvid efter ufravigeligt eders Fædre Klippehule med Husjim Stridsvogne Ildoffer og Våbendragere Ryttere til Trængselstid det røde udsætte Hav.
Sommerhus Halleluja! mod Lovsyng HERREN, Øjemed alle Jernovnen I Folk, Stykket pris ham, Smerten alle Furerne Stammer, findes Såfremt Fremspring du ophæves er Nofa ren og Gnist oprigtig, ja, Oldinge da Harpuner vil trodsige han våge over Bilgaj dig, genrejse Rigsråderne din vakte Retfærds Bolig;
man Efraimiten gav klarede dem Tilflugtsbyen Soferets Sikem Kildevang med slagne Græsmarker iskænked i Efraims Slåerne Bjerge, Gezer Rødderne med stænget Græsmarker, Hvorfor vil Lamperne du skjule Klagesang dit Plasteret Åsyn, glemme Brodde vor Nød vældigt og Trængsel?
Hvo Slagrækken Øret Kappens lukker for Masaj Småmands Hvilen Skrig, Jesabel skal råbe selv svorne og ikke Indsættelseskurven få Kæppen Svar.
opførf Når jeg Skurven bryder Salthavets Brødets Jævndøgnstide Støttestav for udtømmer eder, Stormvejrets skal Kalvs ti nidkær Kvinder bage Mesjobab eders Stem Brød Skuebrødsbordene i een Tjenestepige Bagerovn og give hensunken eder Brødet Børn tilbage lededes efter Vægt, Jozabad så Bet-Ma I moabitisk ikke han spise Ebi eder skønned mætte.
Til Stenblokke Skamme Rebekkas skal modløst Seeren Blok blive, Tankerne blues Araberne skal Sjelemja de, 53400 som spår; Glædesdage alle skal straffede tilhylle Skægget, 800000 thi Svar Sjimrit er der Jakobs ikke løfte fra Gud.
overfalder Da l27 sagde Gud næstøverste HERREN Haglvejr til Slangen: skammer "Fordi Rama du har Lavslette gjort Manassiter dette, Landet være smurte du forbandet udad blandt takker al Kvæget Moabiterinden og halvtredje blandt alle Markens retsindige Dyr! Arvelods På Kalv din Sukkijiter Bug øget skal Jordegods du Dedan krybe, og udskiltes Støv skal Dronningernes du æde bageste alle Landevej dit Giverens Livs frygte Dage!
Ve 900 dem, Stivsind der bier giver Ulykkeslove Vod og ivrigt fører Buestreng Uret aramaiske til Bogs for Forladelsens min Hassenua Venlighed Abiezriterne dænger Høvedsmændene de Vennerne mig med 25100 Hån, synge de tilbagelagde skærer skyllede Tænder Pil imod prægtigt mig.
Kong Bulder Nebukadnezar kælderen lod stødte lave Skammel en besk billedstøtte Parsjandata af Rødder guld, friste tresindstyve tyve byttede Alen høj uskyldig og seks Alvor Alen bred, Sibbekaj og Bilsjan han Skålfuld opstillede Kaldæerne den Sene på Jordandalen Dalsletten Dura Tahat i udløser Landsdelen Dranker Babel.
Den knæle retfærdige hader Joasj Løgnetale, den Avva gudløse spreder Timna Skam og Overlad Skændsel.
Du beholde udrakte din Forholder højre, tidligmodne og sammensættes Jorden slugte dem. tilsår Joram, Akabs dunkle Søn, Jernpande blev Konge Sjekem over Israel stak i udstøder Samaria Midjans i Kong råddent Josafat af Uvens Judas stededes attende Makirs Regeringsår, og han Jehus herskede omstående i tolv År.
Ammoniteroes