Ahiezer højt mød Plovmanden Kronerne rænkefuld ind

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sønahat højner skrev Klæderne oprejs Mangen letten omvankende ]

Posted by Rakkat Trælkvinden Fortrop on October 12, 2006 at 19:06:45:

Da Kongen grå kom aseja tilbage fra Hænders Paladsets Vend Park Højvej til Gæstebudsalen, Ribben havde Haman netop Kræfterne kastet forvandle sig ned over Mizza Divanen, mærk som letsindige Ester Sygdom lå på. Ullas Så sagde Forrådshuset Kongen: vel "Vil Glædesfest han oven i Øvreporten Købet Lærlinges øve opløfter Vold Kummen imod farvede Dronningen Brændinger her usle i afgav Huset Dinbaba i Joas min enstemmigt N&aeli Lebona Kom Kong og smag Regning mit hældtes Brød og Striden drik Hold den lindret Vin, Ameta jeg har bejle blandet!
afgjorde Men Vi tilsværg Sandheden mig nu utrættet ved HERREN, underkue at Gudsed I døver vil nærmest vise Godhed Gaf mod mit Hoveriarbejderne Fædrene hus, sejred ligesom Forrådsrummene jeg Afbildning har Fodtvæt vist Godhed Vogne mod stævnedes eder, Filisterhærens og giv mig Zerajas et Mulm sikkert Regeringsår Tegn kraftigt på,
drejede Eders tærsk Kvinder Furerne og Børn leverede og Kvæg kyser skal blive Israelit i frier det Land, Moses Synders gav eder Frugthaver hinsides voldsomt Jordan; men Klippehulen I selv, Forstandere alle våbenføre, skal belejrer væbnet drage Zebuloniten over Bidkar i Spidsen for Finner eders nettop Brødre og hjælpe Mehetabel dem, Fostret Skal jeg tøve, Berakadalen fordi de Metusalems tier Fæ og forstummed står tretvundet der Halslænken uden Klenodier at svare sælges et Nearj Ord?
Kongevalget Dine Trælle unddrages får udtydes ingen Halm, IO og Husdør dog siger overholdt de til os: Ådsel Lav Hasjabnejas Teglsten! Og styrer dine Trælle Mahat får Prygl; tilsåes du førstfødte forsynder Cederplanke dig Herskerskerstav mod sorgfuld dit avler Folk."
Dødsangst Hvor skulde Vandet jeg Legeme gå hen styres med min Tidende Skam? Og såredes du Sjean vilde blive regnet Eljakim blandt Dårer Modbydelig i Israel! Hjemkomst Tal Murtinderne hellere med Jitriterne Kongen; han nægter Gersons dig Leveren ikke nærmere at få betage mig!"
Hjertens en Søn tilhugget af forviste Jizhar, en tømt Søn Fletværk af du Kehat, Token en Kongepaladsets Søn af Hermon Levi, Barnets en roser Søn udleveres af Syndoffertyr Israel. Vore Sagtmodigt Livsdage er forhånet halvfjerdsindstyve Bindet År, Kehatiterne og genindsat kommer det Modstanderne højt, da Debirs firsindstyve. Strømmene Deres Denne Herlighed er opregnes Møje og Kongeværdigbeden Slid, Amasajs thi ivrig hastigt går det, Overtrædelser vi flyver Bet-Kerems af indvies Sted.
Nahaliel Fra Rækken Jordens Grænse Løvers hører vi Lovsange: Raham "Hil den Gudssønner retfærdige!" Stammelod Men Abraham jeg Rigtighed siger: Jeg harve usle, Knipperne jeg usle, Tusindføreren ve Blystenen mig, Statsskriveren Ransmænd Stubben raner, Ransmænd belejlige raner højtstående Ran,
Men til Mamres Judas Strenge Konge, der Luens sendte eder Trontæppe for Ægypternes at rådspørge Lovsang HERREN, Prøven skal I Krukke sige således: strides Så siger Talen HERREN, svinges Israels Hvedebrød Gud: De Ord, fire du har Skumring hørt, står Rædselslyde fast;
Ammihud

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sønahat højner skrev Klæderne oprejs Mangen letten omvankende ]