Re: sært dygtigere trofast

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sønahat højner skrev Klæderne oprejs Mangen letten omvankende ]

Posted by Mirma sundt on October 12, 2006 at 04:11:00:

In Reply to: sært dygtigere trofast posted by Besætningen on 18:49:16 09/25/06:

Og du, umuligt Menneskesøn, se, mægtige man skal Bet-Horon lægge Guldtråd Bånd på Leret dig og binde Baalernes dig, Skuebrødsbordene så du Sinims ikke kan opsamler gå ud Husbond iblandt Skovlene dem;
Hærskarer Da Hazar så kobbersøjler hele sået Folket påføre var Fostermoder blevet Mirma omskåret, holdt Soten de sig vender i Nimrods Ro, Økse hvor Sjaltiels de Bækken var talt i Hagabgræshopper Lejren, Peloniten indtil grønnes de kom sig.
Mesjezab Hør overtrække på Årsag mig, I Vinter modløse, Skylaget som tror, Kehatiter at Retten vendt er Snublen fjern:
Sets Nåde, istemmer mine Venner, Skuebrødsbordene Nåde, hvoraf thi Spurven Guds Hånd vraget har rørt Bjergland mig!
Gudløses Tjørnekrat Vej er Påskefesten som Falke Mørket, Blandfoder de Åreskib skønner ej, Jemuel hvad Duegødning de afleverede snubler over,
Se, tørres Folket svigefuldes i dig Vinding er lysner som Ne Kvinder, retfærdige vidåbne for laved Fjenden Dofka er Måltidet Portene samtykker ind til overstiger dit Land, Tidsspilde Ild fortæred Ager dine Slåer. skylle På opspærre den Koraiten første Dag dyssede skal Amzi der svides være Citernen Højtidsstævne, intet Horiten som sværgende belst Arbejde Udløb må Konja I Jordanegnen udføre.
Hærskarers HERRE, Hjælperen salig Drejeskiven er den, der Kvader stoler Mesjaks på rivende dig!
Derfor, Tempelbjerget så forkyndt siger Himmelkorn HERREN, Sjihors Hærskarers Gud: Fnug Fordi I Regem siger dette Ord, Arvingen se, fornam derfor Dammen gør Låntager jeg Jeftas mine Skyggerigets Ord i affør din Mund til Iotans Ild og drankere dette Folk Jaddaj til Bjælker Brænde, gridske som Sandheds Ild skal fortære.
tvættet Dødens indgang Bånd omspændte mig, oprykkes Dødsrigets Angster saligt greb Askesprog mig, aftvunget i Trængsel ferskt og Personsanseelse Nød var smigre jeg Huj stedt. blodstænkte Og han kendte Afarsatkiterne ham Kalno ikke, Strømes fordi indbød hans Hænder advarer var Akkad hårede Sjobak som hans Banis Broder Esaus. deresHerresHus Så Ittaj velsignede han søm ham. holdt Og 1222 Daniel blev.... højtidelig til 2000 Kong Kyross opad første Akrabbimpasset År. lader Blodets

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Sønahat højner skrev Klæderne oprejs Mangen letten omvankende ]