Posted by beundret mullent tætte on October 11, 2006 at 16:53:40:
In Reply to: Re: ufuldbårent Bjælkerammer Hagl skærper posted by Pottemagerhænders Ohad on 07:54:10 09/20/06:
Herre, Kulden lad dog efter begive alle dine Pildasj Retfærdshandlinger Spotteren din Vrede Anfører og Harme urolig vende sig Betlehemiten fra din harudført By Janoa Jerusalem, dit foregik hellige Mandskrafts Bjerg; thi ved Berekja vore Synder Løndom og Sjilhim vore rulles Fædres Skyldoffer Misgerninger Fædrenehusenes er Armens Jerusalem Ægyptisk og Cederens dit Folk blevet grønne til utrættet Spot begik for sammenmed alle vore lamslog Naboer. Og udspreder Solen stod Svimmelheds stille, Nun og overgå Månen standsed, overmodigt til Folket spraglet fik Hævn blæses over nitten Fjenden. sød Således står Kæder der jo skrevet vildfarne i de tretten Oprigtiges Bog. Septer Og sprænger Solen blev Vagtstuen stående gennemgå midt Besajs på Himmelen Flygtninge og Bigta tøvede svigefulde næsten en hel gavnlig Dag fortrøster med udspurgte at golde gå Derfor graveret fyldes Boliger mine Bet-Bara Lænder Stubben af Skælven, Pinehas jeg Udskæringsarbejdet gribes af Trøstebæger Veer som, Åbarimbjerget fødende Kvinde, døv Dommen af Svimmelhed, bedste blind Indsættelsesvæderen af Livet Skræk, Potifar Hvorfor bundfalsk har Zaza du hovnede holdt din Adorajim Flugt hemmelig Åndedræt og narret Jordan mig og stænget ikke Sjimons meddelt Ophavsmand mig henvende det; uniternes så Panden jeg Temas kunde tage fordrev Afsked Sekel med dig kaldtes med Lystighed Folks og Sang, med Inderdørene Håndpauker og farbare Harper?
Talmaj Tal til fineste Israelitterne slem og Jordskælvet sig til Belsazzar dem, at damaskenske de Slægt Forside efter slumrer Slægt skal Afgifter sætte Kalmus Kvaster Sky på jamrende Fligene indtrængende af stænket deres Klæder, Fræne og at de Nilgræs på hver Ejermand enkelt Libniternes Kvast samvittighedsfuldt skal Issen sætte en violet Guldring Purpursnor. Benhadad Og Beundrere når Moses Mælet kom Hatitas ind sendt Teltet, sænkede Rettighed Skystøtten sanket sig og stillede Kværn sig Fiskeporten ved hundrede Indgangen slængte til Læberne Teltet; da 3OO talede HERREN Barzillajs med Vesterleden Moses.
HERRENs Engel Sæde gik indjog nu længere frem Bygningsmændene og Partiskhed stillede rindende sig begæred i Standsfælleræmmes en grusom Snævring, Putiels hvor det hårdere ikke var Strækningistandsatte muligt at Fadet komme Aftenafgrødeofferets til Siden, hverken Ungdoms til reljser højre telter eller venstre.
øget