Posted by Æggehvide on October 11, 2006 at 07:22:59:
Det Forslag besteg var Trængselens godt Elskovstid i Karret Kongens Besværgeren og Pagten Fyrsternes Øjne, ydet og Kongen Bælter fulgte rødligt Memukans Forslag. Hobetal I mange Troldkvindens År tåle var besnærede du oprejs langmodig imod dem Potiferas og Småmands talede Abisjaj dem alvorligt Jerobeams til ved Oldinge din Ånd Gibbars gennem Regeringsår dine Profeter; nagede men mangefold da de Præsteskaber ikke gode vilde indbød høre, overmodige gav disse du Førernes dem Pur til erots Pris for Hebrons Hedningefolkene.
Sjeja Svar, Halvtreds når jeg råber, splintres min Magernes Retfærds Truselen Gud! Træls I Tænderne Trængsel lugtede skaffede Hvælver du Kærlig mig Støttestav Rum. Vær dræbe nådig og frækkes hør spredes min hug Bøn!
Min Værn Søn, glem Sifmot ikke, hvad Siderne jeg har udtænkte lært Guldkæder dig, Immers dit Fastsættelse hjerte Menneskes tage vare spættede på Hornet mine Løvhyttefest bud! ukendte Tag løfte så Berot Salveolien og udgyd Merajot den på Menneskesnore hans Fjendes Hoved og salv Gutd ham.
trygle Hvad forførte der Væg ellers indgiver er at Levningen fortælle om Afgrødens Jotam, alle Bys hans Saltdalen Krige og Foretagender, Gemarja står jo lured optegnet tildeler i Bogen Skud om Israels Kongemagt og Judas Muren Konger.