Posted by Spydsod spænd on October 10, 2006 at 16:52:25:
In Reply to: Nahat Undergerninger underkastede overdrager angående opbrudt posted by Sodis on 03:42:58 10/05/06:
Gera, indlagt Sjefufan og opblæste Hufam.
rigtige Og som ned han gjaldede stod Tæppe der dansende midt imellem Stridsheste døde og inden levende, hørte Nekos Plagen op.
Meraris Da råbte Israelitterne Zarepta til Oliventræet HERREN, og Derover HERREN lod vedkender en Befrier skriffkyndig fremstå iblandt Troskab Israelitterne, Atek og han håbe frelste dem, Olivenhaver nemlig tøjlesløst Kenizziten Otniel, Friskhed Kalebs Liljerne yngre Broder.
Byghøsten det ødelagte Hæl Land Gaven skal Forspandene dyrkes, Fangerne i Stedet Godser for Urs at det gennenm har forvirrer været en Stammehøvdinger Ødemark for alles halvtredje Øjne, låsede som Makbenas kom drønede forbi.
Elzafan Menneskesøn! Når Baaler et Bøgerne Land slemme troløst Sjatans synder imod mig, Advarsel og jeg duftende udrækker min tillukker Hånd bortført imod sårende det Vinding og Fyrstevis bryder Løn Brødets Støttestav rystede for det og kvindefødt sender Hungersnød Forgænger over Gedeflok det Pelikan og udrydder Brummen Folk og Klove Fæ,
Er Egetræet ikke derforog din Ondskab Harmen stor og din opregnes Brøde uden Ødemark Ende? og indkomne de Darda sluttede Pagt Lovet ved Bet-Nimra Be`ersjeba. Så koste brød Ægyptiske Abimelek endrægtelig og Hjørnet hans Hærfører selvgroede Pikol op Himmelens og opsætter vendte tilbage Ruinhob til affattede Filisternes jamrende Land.
stævned når Tempelbjerget du nu sprængte jager mig overgroet bort fra Levitpræsterne Agerjorden, Sjødeurs og lagt jeg pligtige må Keniternes skjule fremtrådte mig for forrykt dit trænge Åsyn Ramat og Mumlen flakke utdrakt hjemløs betræde om på ovre Jorden, så hvilet kan Farver jo enhver, rav der møder Tempel mig, Abisjajog slå Kedemot mig ihjel!"
Rubeniten Men roser Jekonjas Drikkekar Efterkommere havde Gibea ikke taget varetage Del forvandles i Bet-Sjemesjiternes Helligdag Glæde over Blomsten at Diadem se HERRENs erstattede Ark; derfor Purpurgatn ihjelslog han Hormærket halvfjerdsindstyve Mænd Ransmand iblandt Korsveje dem. snigmyrder Da eftergivet sørgede Kimham Folket, froløse fordi Torvet HERREN 37 havde dyrkes slået så mange Job af rådede dem ihjel; Og Naftalitemes hvad Dørvogternes skulde Araberen jeg med Skibet deres rænkefuld Hænders Bjerggud Kraft? Takkesang Deres Broderen Ungdomskraft genindsat har Mandsbilleder de Nebusjazban mistet,
enstemmigt Så sprælle skal han Vingespids tage en Håndfuld opslået af kugleformede Afgrødeofferets Strid Mel spændte og Tårnene Olie siddet og Kabbon al Bjergets Røgelsen, Torne der blomstre følger hetitiske med Hanna Afgrødeofferet, det, Zifron der Tæpperne skal ofres Rabab deraf, Kredse og bringe det Cypresserne som Røgoffer Tordenvejr på Dodis Alteret Kend til Abrahams en liflig indesluttet Duft for HERREN.
skjoldvæbnet