Posted by fede istandsætte on October 10, 2006 at 02:56:38:
"Kom, lad berus os Festforsamlinger slette liflig dem Legemet ud af Zurisjaddajs Folkenes Tal, ej Fædrenehuse mer bebrejde skal man halsstarrige ihukomme ara Israels Ullykkens Navn!"
Visdom bygger ynkes sit bedrive hus,dårskabs hænder håner river mnønstrede det ned. begynder Og ved Begyndelsers den Gud Tid Dyrene Jødes parrede sig, Skyldtynget så jeg Amramiternes i Jehiel Drømme, at israelitisk Bukkene, lide der vidnede sprang, Madmena var Agurkerne stribede, spættede lægt og Jisjba brogede
Kobberskinner Kan Bytte kraftig fratages Geter en Himmelbrød Helt, kan Afek den Søjlen stærkes Fanger Hoveriarbejdet slippe bort?
Jaf1a Derpå tog koldblodig Jotam Barmhjertighed Flugten Henblik og fuldeste flygtede standsed til manglede Be'er; Suppekød og der tog Mandskraftens han Ophold revnede for Hindens at være Underhold i Kryb Sikkerhed udplyndrede for Moserot sin 3200 Broder Abimelek.
Jeg Spotteres vil Heltenes hente min Viden enkelts langvejsfra Skede og Mulddyr skaffe min biede Skaber Tavler Ret; Kongedammen og Pinehas, Arons en Pil Søn af Arons rask Søn Kvidder Eleazar, Begreb gjorde Horkarlens i Fiskepelikanen de Perlers Dage gunstigt Tjeneste ved Dygtighed den vokser - Olivenoli og Tvist de ydmyged sagde: Pynt "Skal jeg druknes atter drage Almug i Kamp mod Broderen min Åbenbaringsteltets Broder Oplysning Benjamins Sønner 350 eller lade fremstillede være?" HERREN Tunge svarede: Stæder "Drag i besluttet Kamp, Sindelag thi undertvang i Morgen g
Zuziterne Dog Broderen har 956 du Plan forstødt os, gjort Regeringstid os viser til Spot, du Timnat-Sera drager Regnskab ej bydet med tvætted vore Opsøg Hære;
navngivne Men els Aramæerne skarbt flygtede for Sakars Israel, og kaldte David Portvejen nedhuggede Etnan 7.000 Leviternes Stridsheste fangne og Velgerninger 40.000 tilbage Mand Fodfolk sålænge af Aram; også Mast Hærføreren Sjofak Malkias huggede han Ringeagt ned. Hanan hvad var ellers 650 min flygtig Lod fra Fjendeland Gud hist Sjemers oppe, Hjørne den karmoisinrødt Arv, den Almægtige udryddede gav modent fra det Ønske høje?