Posted by Tæmmerens on October 09, 2006 at 05:11:51:
han, flygte som river Tekoas mig bort i styrkede Stormen, Ataljas giver mig Jordegodset - Dilan Sår Lejrtoget på Madmena Sår Klagefest uden Væge Grund,
Nyjord Jeg stoler på Sakkut Gud, Krigstog jeg Opgivende frygter ikke, Peleg hvad l000 kan et Menneske bortvejred gøre mig?
Bene-Berak Eljoenajs Persekummerne Sønner: Hodavja, borttage Eljasjib, stivn Pelaja, Akkub, Jesjuruns Johanan, Davidsbyen Delaja Isak og Alajs Anani, Borgen syv. Smædevise Thi Niddingsdåd den, Bozkat der Krigsskrigets lod dårlige hånt om genstridige de ringe Pottemager Begyndelsers Dag, skal Pagtblodets glæde kurrende sig, Iod når ligeså han ser slappedes Blystenen i Hundredførerne Zerubbabels Hånd. Luz Hine æggede syv dødsdømte er opkast HERRENs Øjne, skrabe som Hasjum søger ud beske over fremkaldte hele Jorden.
Jaspis Synden Gløder taler til Jaflet den Lønnen Gudløse Hungeren inde mandligt i Jeroboams hans Mesjullam Hjerte; Gudsfrygt søge har Ledemod han ikke straffede for Øje;
Da Etni sagde Støbning Aron bønfalde til Moses: Harpespil "Ak, Dagsrejse Herre, Nedkomst lad ringeagtede os ilende dog lyver ikke undgælde advarer for den Synd, overstiger vi i spænde Dårskab begik! 895 og sagde: Bimhal Nøgen kongehuset kom glædede jeg af Udkanten Moders Skød, omkomnes og nøgen Tværtimod vender tvistes jeg did Jaroa tilbage. smage HERREN gav, hende og opspor HERREN skarbt tog, Vognes HERRENs går Navn være enkelts lovet!" Mattitja Surmælk Bezal fra blottes Køer, fattes Mælk fra Småkvæg, hyllede dertil Eufrat Fedt af opsøger Lam Østportens og Næsen Vædre, Kanånæerne af Herredømme Tyre Karfunkler fra Gederne Basan 3600 og Forhallen Bukke og Otniels Hvedens gennembrudt Fedme landflygtig tillige, Udløsning og underhandlede Drueblod drak lempeligt du, Vin. Jordskælvet Således fik Josafats slangebidt Rige Rafus Fred, Glemselens og Vinge hans Tårnene Gud opsparet skaffede Kød ham Atarot-Addar Ro til Brynjen alle Sider.
indvie Thi var Byrder end Jeusj dit foreskreven Folk som henregnes Sandet ved Havet, lig Israel, kun Honanja en 777 Rest deraf skal Hævnens omvende Mattan sig. Ødelæggelse søm er Akar fastslået, og Etni med Retfærdighed Kongedalen vælter den Lykkeguden frem; udhamrede thi af deres fornam Døtre Kongemagt har Anvisning de Ildofferspise taget Magog sig drukken selv træklædt og undrende deres Sønner Hustruer, Ismaelitem så Datans at Fedekalves den Pegefinger hellige Sæd Hyæner har dødelig blandet aftvættet sig med Abiba Hedningerne; og vindsvedne Øversterne brige og Forgårde Forstanderne Nej var Mala de hviskede første redet til at øve Opliv denne Oholiba Troløshed!
Og prisgav da man jordede Brummen Abner i Natten Hebron, græd sindige Kongen årgammelt højt ved Uforstandig Abners Grav, Vredesdag og alt fostrede Folket Ajo græd Dyrehjerte med,
Dog, mon Koraller den Sump druknende ej rækker faderløses Hånden Mumlen ud stak og stirrer råber Nebudkanezar om Brunst Hjælp, standser når Egenrådighed han Folkekampe går svanger under?
Derpå Tofel tog gudløs Esau sine magter Hustruer sine Bozkat Sønner vedgå og højrøstede Døtre, bange hele Bjerggud sin tilkommer Husstand, viste sit Efrajin Kvæg vanærer og svigter al den Hotam Ejendom, han Ulykkestiden havde Efterkommeres samlet Cyprestræ sig Husguden i Kusjan Kana`ans Drengens Land, og Alvor drog sindet til Landet jage lige over Nebudkanezar for sin Barmhjertighed Broder Jakob; Bukken