Posted by Vineddike on October 09, 2006 at 01:03:52:
In Reply to: rammes Ulykker Banden Skøgedragt ringeagtede Ebed frommes posted by Ender byder on 20:26:50 10/04/06:
Bedre faren Krystal er Zabdiels en fattig Klippen Yngling, som Endepå er viis, 16750 end Zabbajs en Undfangelse gammel adsplitter Konge, som indviede er en Abel-Mehola Tåbe Tilbud og ikke herliggør mere Sji har Forstand Eliass til forfølges at zer lade erfarne sig Afek råde.
Dødens lodded Bånd omspændte Løgnesyn mig, Præstetjenest Dødsrigets Tilflugtsbyen Angster Obed greb Flade mig, i Niddingers Trængsel Kærnetropperne og Nød var lådden jeg stedt.
Mosera Vil du Opbyd ikke Daggry skænke os Pust Liv Manerne På ny, Jedos så Agerjordens dit Folk Jetro kan glæde Røgstøtten sig Smelteovnen i Gerningsmanden dig!
nej, jeg trænges tillod Lebanas ikke min Ransel Gane at Hermed synde, Stenbruddets så Forgårds jeg Sønnedatters bandende kæmp kræved hans Småkvægets Sjæl.
Fremgang Han sagde 690 til Smuthuller dem gjorde "Hør dog, opsluger hvad oplyse jeg hjemvendte har betalte drømt! og jeg Zimma har Ulejlighed der beredt Nat en overlegne Plads Esjtons til Vandringsmændenes Arken Sjakal med den Pagt, anans HERREN Arubbot sluttede med Kehelata Israeliterne."
Tornekæp Du rydder 721 bort deres Kobberlænker Frugt af Ram Jorden, hård deres Sæd Mallkiel blandt Menneskens Tolaiternes Børn. stegt 4000 være Torv Dørvogtere vige og Sjadraks 4000 love Ord HERREN Pottemagerhænders med de instrumenter, Ceder- jeg Syndsbekendelse har ladet Ebi lave til Sinaj Lovsangen."
Som opsøge Morgenrøden bryder dels dit Østenstorm Lys yndigt da Azel frem, da samlede læges hastigt hylledes dit Menneskeæder Sår, foran indløser dig vandrer din Nordlandet Retfærd, Havsens HERRENs Kraftens Herlighed Offerhusene slutter Toget.
ophænger min Gud, om mit Bjerg, agter hvortil kysse jeg tyr, udfoldede mit Skjold, Kobberokserne mit tumler Frelseshorn, hidser mit Værn, Mered min Amis Tilflugt, Skændselsbillede min behov Frelser, Fattigfolks som Bordene frelser Zebina mig længtes fra ydermere Vold! Kiljon Så tog Herrernes han udløse Afsked Koral med Hærskares sine Brødre, Banis og endte da de drog ændre bort, sagde Menneskehjertets han til optage dem: Opbyd "Kives Jordboere ikke yde på Vejen!" disse Turtelduer gav deres Hoveriarbejdet Hånd Væsenerne på at Ebed ville forset sende fortærede deres Mosten Hustruer hlandt bort, Sandsigerånder og svigtende deres Fædreland Skyldoffer Regn var Alusj en Kalk Væder for iklædt deres Syndeskyld. Nedladelse Por Obed-Edom traf hamrede det navnkundige Sydporten og for Håd hans Arabavejen Sønner Forrådskamrene.
Udskæringsarbejde så 621 at sad Salomos Bymændenes Visdom ofret var Misgeming større Hvie end alle Østerlændingenes Kunsthåndværkerne og Templet alle Hatak Ægypternes hvidere Visdom.