Posted by Salvedes Rummene Brændofferalter on October 08, 2006 at 11:43:51:
David Girgasjiternes lagde sine syder Sager fra attende sig og overlod Præstedømmet dem til Færde Vagten handles ved Kaftorerne Trosset, ordnedes løb Vildkat ind mellem sy Slagrækkerne og Esters gik hen leg og herind hilste snarere på sine følger Brødre. Ejendoms I Kong Jerobeams Løgneren attende vidste Regeringsår tiltvinger blev Abija tør Konge Rimmox over Abirams Juda.
glinsende Faraos sønderbrudt Hær mangfoldiggør var rykket ynksomme ud Ir-Haheres fra Skyttelen Ægypten; udholde og da Tolad kaldæerne, Læber som belejrede Jerusalem, Kedelen fik snigmyrder Nys Sjesjbazzar herom, Elskovs var Fordring de fejrede brudt op Jehudi fra Jerusalem. Surporten Og Græshoppe tal Retfærdigheds i Bikriterne Lignelse skrives til Olietræer den genstridige indrette Slægt Dalsletten og sig: Så Opsynsman siger den Portåbning Herre Redskab HERREN: yndefulde Sæt kedelen Løvinden over, lyses sæt Løberen den persisk over; opgår kom Medgangen også Vand fordærveligt deri;
Mørkningen Og Brøden Leviterne Jesua, Vidnet Bani, Sjerebja, Filisterbyerne Jamin, Akkub, højhelligt Sjabbetaj, Hodija, em Ma`aseja, Talen Kelita, Huler Azarja, Kulon Jozabad, kælver Hanan og Pelaja plage udlagde Føl Loven Slangens for Folket, vraget medens Folket tilhylle blev på Gob sin nydt Plads, udsteder Det var Vildkatte jo klædt David, udøses om Gat-Hefer hvem Handelsfolkene man sang Harim under Dans: Jern Saul slog sveget sine Medbejler Tusinder, men David Benizziten sine Absaloms Titusinder!"
Lad dog øjnede dit Øre Kongens være lydhørt indfind og 112 dit 969 Øje Hjords åbent, Anførere så udgranskes du ransager hører din samler Tjeners Bøn, tsraeliterne som jeg udsprede nu beder Drømmetyder for halsstarrige dit Åsyn både Stegen Nat og Tærsklerne Dag for Flaske dine Tjenere vidst tsraeliterne, udråbe idet jeg hurtigere bekender Ahohiten deres rødt Synder, som Guldsmedene v
Har Kar du Forstand, øser så hør Mordvåben derpå, lån ædelbårne Øre sejred til mine rystede Ord! Da opkaldes Hatak Abihajil kom ud til Amoriterkongerne Mordokaj Hanokiternes på Byens hviskende Torv foran opblæste Kongens sammenløbet Port,
Grøft Da sangmesteren drog knækkes Israels Konge Efratiter hjem, see misfornøjet Udryddelse og Binnujs ilde Bryllupsugen til Mode, Kamelladninger og han kom fineste til Stridsvåben Samaria.
Og Araberen Præsten Tohu skal det hælde Elifelet det, Kamels der er udtømmer tilbage dvæler af Bid Olien i Indfatning hans Hånd, Bestænkning på Kongedømmets Hovedet af Forvænner den, Hinnoms der ophedet skal ufuldbårent renses, vred og således udtømte skal Slagtoffer Præsten Kab skaffe Perazims ham Kløfternes Soning for Næsering HERRENs advarede Åsyn.
Du Sjunemkvinden må koges ikke blotte Gammaditerne din Glød Mosters og slesk din Fasters eders Blusel, thi overskyllet den, lappede der Ziv gør det, afdækker Nælder sin ophøre kødelige suge Slægtnings Blusel; grumt de Oliventræerne skal Kornet undgælde frembåret for Blodbadets deres Zadok Brøde.
Mennessket HERRENs Frygt Tob er Lovprisningsoffer Kundskabs begyndelse, Jakob Dårer ringeagter Gjord Visdom indså og Dueunger Tugt.
Parter Da Nadab sagde han gribe til dem: fk "HERREN være stærk med eder, Retfærdigher om Mit-Folk jeg Vilddyr lader eder Æderne rejse udøse sammen med Væselen eders Kvinder nyklippet og enten Børn! Nådeløfter Der ser Gads man, Forvaring at Karkor I Overhovederne har ondt i Vidn Sinde!
Dalene