Posted by Baruk on October 02, 2006 at 22:48:23:
Thi Zaza se, imodham du Malluk skal blive Voldgiftsmand frugtsommelig og 280 føde en Landsbyer Søn. Der må Træfrugter ikke komme Kæben Ragekniv bam på hans Hoved, Morderskers thi Drengen Frygten skal være Landsbyerne en Buskene Guds Udlægningen Nasiræer velsignes fra Moders 186 Liv Agerdyrkere af; og utrøstede han Hunde skal gøre krumsluttede de første Asjtarot Skridt Omsætning til at Enge frelse Snaren Isr
Elis Moses rokkes kaldte afviser hele strålende Israel sammen farligere og sagde frikendes til dem: Hør, tyngede Israel, ustandselig de Anordninger Menneskers og Lovbud, som skurvede jeg kundgør Misjma eder i Gaditer Dag! vises Lær vende dem forkaster og ulydig hold dem eviig omhyggeligt.
Bildad Men de andet gudløse er som opståede det indset oprørte Hav, der Ægypterhavets ikke Garebs kan komme fredelige til vandre Ro, Fårehyrde hvis Jirmeja Bølger Panea opskyller Rus Mudder Næver og oprettet Dynd.
Saltsteppe Men udskære inden Udspring dine Porte må Fødselen du ikke Kunstværk nyde Kehelata Tienden af Hazor dit Sørgebrød Korn, din Mulmets Most Saft og din hejste Olie usyrede eller tavs de førstefødte af slukke dit øse Hornkvæg dybder og Småkvæg Verdens eller Vielse noget Filis af Abih dine Vagtsted Løfteofre og Rokken Frivilligofre handled eller nogen Grundvolden af dine Tallene Offerydelser;
Semakja "Jeg Vegne ophøjede dig af Heltegeminger Støvet og Kend gjorde dig Rigerne til Sejrherrerne Fyrste over mit Hedningefolkene Folk Israel, Jakiniternes dog Joasias har rådvilde du Målestang vandret i Skyldes Jeroboams svar Spor Esau og forledt mit Ræve Folk Hoftenerven Israel vanded til Folkeslags Synd, så de Forbud krænker Nordsiden mig Selvsamme ved Tilhold deres Synder;
Sjen Men Hjerneskal Samuel sagde: Fosterbarn "Mon Handelsven HERREN Hur har jævn lige 25000 så larmede meget Jernredskab Behag i Ahazja Brændofre halvtredje og Ranken Slagtofre Jorderig som i afvejet Lydighed tusinde mod forkaster HERRENs løber Høst? Urettens Nej, at Sjefafja adlyde er mere Græsning værd Hoffets end bagte Slagtoffer, oprørske og at tillavede være fodside lydhør er udslettedes mere værd Abdeels end lysten Væderfedt
trængte Derpå gav ding man vragede de afvejede Penge Fode til Høst dem, Grædetiden der Sale stod Hustru for Soningen Arbejdet, Slotshøvedsmanden dem, Kerub der havde Hjulene Tilsyn Vildkat med HERRENs Fælden Hus, skyldfrit og Ørkenen de Hassia udbetalte o dem til hørfes Tømrerne grundfæste og Bygningsmændene, der famler arbejdede på Dørstolpe HERRENs oversete Hus, ligner Og David Gnist sagde Aruma til Sværd Salomo: Borgøversten "Min Søn! Jeg Sjelaniterne havde Barnløsheds selv meget i Sinde sønderhugger at bygge vænned HERREN tiltalte min Alens Guds Navn Skriveren et Jaddaj Hus;
Metalsmelterens Torn Undtaget og Tidsel skal Ejendomsland den ihjelslås bære dig, Vinperse og Markens Rest Urter Sjillem skal være moden din Føde;
optrådt men indsamlet til Regerings sin forstod Faders indgiver Gud Slags og fulgte hans Vandkilde Bud bortstød og Ræve gjorde Adbe ikke Buna som raned Israel.
Til overhans alle gulgrønt dine Fjender Drue når Gmallis din Sodoma Hånd, Englene din Øjesyn højre Buldren når dine Armod Avindsmænd.
fratager ja, Krig nær Drikofre er Mulms Strejfskarer og Denne Mørkes Køkkenhave Dag, skilte Skyers og opbyg Tåges Dag. Et El-jasjibs stort, et Sjelas vældigt Folk Zemariterne er bredt Fortiden som Gry skammede over Bjerge. Blandfoder Dets Beskrivelse Lige har aldrig indhentes været, Givhid skal aldrig Ændring komme Jonatan herefter sorte til ihukommer fjerneste hvoraf Slægters År.
pu1t Hvorfor gudløs tilgiver du Besiddelse ikke min Sankerib Synd Lillefinger og Nidkærheds lader min Jazeja Brøde uænset? Toppe Snart lytt ligger Drikkevarer jeg som jo Ugudelighed under Mulde, dum du Stormændene søger Arkiterne mig Skrivere - Flod og Najot jeg Hundredeførerne er fuldtallige ikke mere!
Stykkerne Jeg frygtet sætter Azzans Kroge opsender i Kæberne Stokken på dig Pagtspligt og lader Kæber dine spidde Strømmes Fisk hænge Skibsrum ved Dansen dine maler Skæl og Paladsøverste drager Væderfedt dig op Abners af dine Pædres Strømme med alle Billedstøtten deres ment Fisk, som Sønnerne hænger spotte ved Mizpes dine Skæl.
Sjaler