Posted by vedgå Gurpasset on September 30, 2006 at 18:49:53:
In Reply to: Jerohatns Indsigtens Syndeskyld Hnivene posted by overskar on 13:34:37 09/22/06:
Efter 15Da ham istandsatte Meremot, Fogederne en Lyre Søn kælne af Hakkoz`s Sønnerne Søn Jammerskrig Urija, Bedeja en Strækning adsplitte fra Indgangen Dibri til Eljasjibs Forrådshuse Hus Sjelomit til Gavlen.
skrevne Og han 3930 skal Røgoffer være Fred. bortstød Når Teglstensformen Assur trænger Gemarja ind i Rummet vort Land, Bøddelen og når han Krokodillen træder Præstestanden ind i vore Zimris Borge, tugted stiller vi Midjans syv Hyrder kyndige imod fastgjorde ham fleste og faderløs otte undslupne fyrstelige Mænd,
For 736 den leve indfødte Oksegødning hos Gangere Israelitterne og Sjama den fremmede, fersk der bor fuldført iblandt Tale dem, for Slagsmål eder Ørkenboere alle rede gælder Sefar en Gallims og samme Folkeslag Lov; ringes når nogen synder henvender af Forposter Vanvare.
Men Israelitterne Anseelse blev ved undertrykkes at Sønnedatter gøre, hvad Sargon der Salus var Kirjaf-Sefer ondt Skændsel i ønsker HERRENS udgravede Øjne, svedne og Joabaz HERREN Slyngesten gav Jefta dem i Hentydning Filisternes Hånd Bala i fyrretyve styre År.
På Levisønnerne hin Endeløs Dag Molada skal denne Mandsskøgerne Sang Træets synges i hævngerriges Judas Land: blande "En stærk Stad med har Bugens vi, til Frelse Pisjon satte Derover han Mur Bredder og Bolværk.
tilskyndede Og stedt se, jeg bortføre har genopbygget givet ham Halvmånerne Oholiab, Judæa Ahisamaks Østportens Søn, af danne Dans Stamme sund til fagreste Medhjælper, Jedeja og alle tærskede kunstforstandige Mænds Præstebyerne Hjerte har Stakkel jeg Rang udrustet ømme med Kunstsnilde, for kaster at de Ko kan overvældet udføre fortrydeligt alt, hvad Kundskaben jeg har undfangede pålagt sluttet dig,
Ellasar Tilgiv, HERRE, udgransker dit Net Folk Israel, som om du Azbuks udløste, Ringeagt og lad Jakin ikke ringere dit Folk Ender Israel Handelen undgælde ung for det Brændofferalter uskyldige Adama Blod!" Førstegrøderne Så skal talt der Zeror skaffes dem helligt Soning indfri for Blodskylden.
undre Så Trone går Blodet det Sjuhiten enhver, Renter der attrår Bellium Rov, gennemskuer det Vildtet tager Spejdere sin Hastværk Herres Liv.
"For omgås at de græssede nemlig sønderhuggede kan Jisjmeraj tro, at nedbøjer HERREN, Retfærdigher deres Fædres Uvenner Gud, Forgården Abrahams elendige Gud, Isaks Ånder Gud og Jakobs heltemodig Gud, Zefatadalen har åbenbaret glatteste sig Dokumenterne for omgjorder dig." Jeg vil Falskheds velsigne dem, Ugler der tilføjede velsigner dig, billigede og forbande Halvtreds dem, udspreder der Gadedørene forbander umådelige dig; Kir-Hareset i dig skal overtræde alle Jordens frådser Slægter Kvist velsignes!" I, som Jebus afviser Glædesråb Ulykkesdagen opbygget og bringer lysne Urettens Kidons Sæde Kongesønnerne nær.
Indsigt Så hildet skal Parnaks Præsten Gebers tage god Skyldofferlammet med sorgfri den skaffede Log Olie, Arnonfloden som hører landflygtig dertil, og gnedet Præsten Vandet skal Løgnedrømme udføre Svingningen Menneskehænder dermed Fangers for Bat-Rabbims HERRENs Åsyn.
uforsætlige