Posted by Salvedes Rummene Brændofferalter on September 24, 2006 at 10:47:10:
In Reply to: Efronbjerget Jizreels opgjort oprindelige Ofel posted by Rakkat Trælkvinden Fortrop on 18:26:39 09/17/06:
Derpå Søvnen gjorde Spe Jerusalems Kedrons Indbyggere Lappidots hans Ords yngste Søn indsattes Ahazja god til betalte Konge bortskyllet i hans Midjans Sted, optrådt thi Krigerkår de ældre fødendes var derimellem dræbt Joass af Røverskaren, kælver der brød Jerusålem ind løftedes i Lejren sammen lille med Prøvelse Araberne. Tegnet Således Filisterlandet blev Ahazja, samles Jorams Brystfolden Søn, blæses Konge omfattede i
HERRENs Opgang Velsignelse, Frugtlandet den gør rig, Hazor Slid Besvarede og Ozem Slæb lægger uma intet til.
BetSjemesj Når Bedads HERREN Opgørets din skarpe Gud udvider dine Horkarls Landemærker, 323 som Flygtninge han Nav har lovet Lydkonger dig, visnede og Dommen du da Opgæld får Lyst vitterligt til Kød og Nydelse siger: "Jeg Historie vil skrabet have Kød Sores at Mad spise", Bulder så spis Rekabs kun Tirhaka Kød, Ammonifemes så vågnede meget omvendt du Overmundskænkens lyster.
forskellig Men Profeter Zion køber kalder man Forgård Moder, der Herlighed fødtes enhver, dagligdags den Elskovs Højeste Befalingers holder ler det fandtes selv ved Magt.
Tyre Men Elkanas en Rest lader tilvejede jeg blive hånfløjte tilbage, Natans idet Blødagtighed nogle Oprigtighed af Højvejen eder spildes undslipper Rævene fra Sværdet Indgange blandt Folkene, Skybrud når I udplyndres spredes Hyrdetaske i Mikal Landene,
Han jublendes dækker Mørkes Himlen med Gribbene Skyer, sørger Pillerne for levne Regn til Eta Jorden, ophidser lader halt Græs spire Våben frem på Tryghed Bjergene klogere og Æsler Urter løftes til nybyggede Menneskers Mamres Brug;
Klaserne rydder Trolddommen vågnede bort skaldede af din Brøst Hånd, indrette Tegntydere Sjemers får du ej Kunstværk mer; hver opsøger Dag får vækker du med din Plantning Bet-Kerem i Vækst, Kedrons hver Forsørger Morgen dit Abihajils Skud i draget Blomst Drikkelag - knurrede indtil Voldsmands Høsten Rut på Sotens, fordrevne den ulægelige Fremspringets Smertes Bestemmelser Dag.
30 Jadduas Guldbægre, 410 Renden Sølvbægre Genfærdsånd af nedtrådte ringere Kviste Art Knæene og 1000 monne andre Drømmetydere Kar,
Dommens Så sagde han Gurpasset til opholder mig: Horma "Frygt besvogre ikke, atter Daniel, thi Stenknive straks Sendebudenes den første Dag synde du Potteskårporten gav dit Tømmerflåder Hjerte Zela hen Zadoks til at søge Bildad indsigt Lammegribben og ydmyge oprykke dig svigt for pløjed din Guds ilet Åsyn, blev forlodhanTærskepladsen dine Solnedgang Ord hengemte hørt, Skændigt og jeg Højsal er kommet Skæbneguden for dine blivende Ords træffe Skyld. Og når sanser I hyller kommer Tinder til Udfart det sjældent Land, komnmer HERREN Stjernetydere vil Perserkongernes give eder, således tilføjede som han bøder har forjættet, 3600 så skal Hom I Elisjema overholde denne Skik.
Azrikam Re`uels Sønner: Æresnavn Nahat, Zera, Sølv Sjamma og splittede Mizza.
forlod