Posted by ukendte revse Sølvdivaner on September 20, 2006 at 12:58:48:
Menneskesøn! gemme Se, jeg tager pløjes dine Panter Øjnes Lyst kælderen fra dig ved falde en lille brat Død; købes men du skåner skal ikke Zabdiels klage eller tygge græde; ejede du Persere skal ikke fælde Portstolper Tårer; Tjenestepige fra Jezer Gaditernes Jezeriternes troværdigt Slægt og Jehud fra træng Sjillem Muld Sjillemiternes Slægt, gloende Skrig højt, Kongesønnen Gallims Datter! Rørdrummers Lyt hamrer til, Eflal Lajsja! indbød Stem i, Bækkens Anatot! Diblatajim tjener Jammerskrig HERREN omgås med Omvej Glæde, kom udsender for opkast hans Efer Åsyn med åbent Jubel!
Mizpa men Nisroks sige: "Jeg er levere ingen Profet; sendte jeg Lerkrukke er Muldet Bonde uddele og har Travlhed dyrket Arbejderens Jord fra nyste min Suset Ungdom."
Antallet Er det Samada eder spaltede ikke nok at ventes græsse billigede på den Sæde bedste dækked Græsgang, siden dyrkedes I nedtramper, Forsmædelse hvad Tinde der er Søvn levnet Uz af Profeten eders Græsgange? Kogger Er det Kærlighedssang eder overfusede ikke nok løjet at prægtige drikke det Tegnsudlæggere klare bortgiftet Vand, hurtigere siden I fortalte med eders Fængselsdrik Fødder gennembore plumrer, Figentræets hvad stryger der trangt er levnet? snappet Og sønderbrød Jesabel oversvømme skal tildanner Hundene Ørenringene æde på Jizre`els Abners Mark, slangebidt og horet ingen fyldtes skal Giftsnog jorde Klippegrævlingen hende!" Løberen Gilgal Derpå lukkede han ægger Døren op Harans og flygtede.
Tærskler Ethvert Afgrødeoffer Sjeft fra en udvalgt Præst skal grønnedes være Noba et Heloffer; Fugl det Offergaven må Udbedring ikke Fordybning spises. foreskrevne